Grease Live!
Join the rollicking gang at Rydell High with GREASE: LIVE, a one-night musical television adaptation of the popular crossover musical “Grease” – performed LIVE before a studio audience! Featuring a talented young ensemble cast, GREASE: LIVE will reintroduce and reimagine the unforgettable moments, great music, and timeless love story to an entirely new generation.