Hearts in Atlantis
Hearts In Atlantis is a drama based on Stephen King's best seller of the same name. It is the story of a mysterious man (Anthony Hopkins) who enlists the aid of a brilliant young boy (Anton Yelchin) to save his life. This friendship with a mysterious stranger forever changes the way he sees the world.