House of the Dead 2
As a college campus becomes a breeding ground for zombies, investigators Alexandra (Emmanuelle Vaugier) and Ellis (Ed Quinn) are charged with putting a halt to the beasts' killing spree. In order to learn more about the contagion that's plaguing students, professors and other unfortunates, the duo needs to get their hands on some infected blood. Doctors plan to use the blood to make a vaccine, but the zombies aren't cooperating. They'd much rather make a meal out of Alexandra and Ellis.