Hugo
Als de vindingrijke en slimme Hugo ontdekt dat zijn overleden vader een geheim heeft achtergelaten, begint hij aan een zoektocht die alles verandert voor de mensen om hem heen, en hem hopelijk een fijn en veilig thuis zal bezorgen.