Ice Castles
Alexis Winston is a young girl who dreams of becoming a champion figure skater. While practicing, Alexis suffers a terrible accident that takes her sight and threatens to destroy her dreams. In the midst of feeling sorry for herself she falls in love with a handsome young man named Nick who (with help from her family) helps her to realize that she can still fulfill her dreams.