Kalifornia
Brian Kessler (David Duchovny) is a writer, and his girlfriend, Carrie Laughlin (Michelle Forbes), is a photographer. They're working on a book about serial killers, and planning a trip across the country to document the sites of famous serial murders. To cut costs, they set up a ride-share with strangers, Early Grayce (Brad Pitt) and his girlfriend, Adele Corners (Juliette Lewis). But what they don't know is that Early is a violent sociopath in the middle of his own serial killing spree.