Orchestra Class
VENICE 2017: OFFICIAL SELECTION. Never doubt the magical power of music. Simon is a disillusioned violinist, who is offered a teaching job. To his surprise, the class brings a raw talent, joyous energy, and gradually he rediscovers the joy of music.