The Young Girls of Rochefort
Delphine (Catherine Deneuve) and Solange (Françoise Dorléac) are twin sisters who each want to find romance and leave their small seaside town of Rochefort, France. Soon they befriend a couple of visiting carnival workers who frequent their lonely mother's (George Chakiris) café and hire the girls to sing in the carnival. Wanting a career as a songwriter, Solange falls for an American musician, Andy (Jacques Perrin), while Delphine dumps her beau and searches Rochefort for her ideal man.