Love and a .45
Watty (Gil Bellows), Starlene (Renee Zellwegger), and their friends are just as tough and dangerous as the Texas town they live in. When Watty and his psychotic partner Bill Mack (Rory Cochrane) murder a young girl in a botched robbery, Watty and Starlene turn their fight into a wild honeymoon joyride.