Absolute Deception
When FBI Agent John Nelson’s (Cuba Gooding Jr.) key informant, Miles, is abducted and shot, all that’s left is a severed finger. In order to find a new lead, Nelson travels to New York City to inform widowed magazine reporter Rebecca Scott (Emmanuelle Vaugier) that her long dead husband, Miles, had only recently been murdered to see if she had heard from him in recent years. Perplexed, Scott joins Agent Nelson in the wealthy enclave of Australia’s Gold Coast to find out what really happened.