Mylène Farmer - Avant Que L'Ombre... A Bercy
In 2006 kwamen over 13 concerten bijna 200.000 toeschouwers bij elkaar om Mylène Farmer te zien in het Palais Omnisports de Paris-Bercy. Een enorme set, een watergordijn, 3 verschillende podia, de hits van Mylène Farmer: 'Sans contrefaçon', 'Désenchantée' en meer... een fantastisch concert!