Nights in Rodanthe
When Adrienne Willis (Diane Lane) arrives at the coastal town of Rodanthe, N.C., her life is in chaos. There, she hopes to sort through the trouble surrounding her, while tending a friend's inn for the weekend. The only guest at the inn is Dr. Paul Flanner (Richard Gere), a man tormented by a crisis of conscience. As a storm approaches the coast, Paul and Adrienne find comfort and a life-changing romance.