Pokémon the Movie: Hoopa and the Clash of Ages
Ash, Pikachu, and their friends meet the mythical Pokémon Hoopa. The little Pokémon likes to use his talent to play harmless tricks on people. When its true power is released, it loses control and becomes the terrifying Hoopa Unbound.