Heal the Living
It all starts at daybreak, three young surfers on the raging seas. A few hours later, on the way home, an accident occurs. Now entirely hooked up to life-support in a hospital in Le Havre, Simon’s existence is little more than an illusion. Meanwhile, in Paris, a woman awaits the organ transplant that will give her a new lease on life.