Sammy Davis Jr. - Sammy Davis Jr. - Legends in Concert
Once again the legends in concert series capture all the atmosphere and magic enjoyed by millions in awe of Sammy Davis Jr. a.k.a (Mr wonderful) in concert a must for any fan of his.