Shaun the Sheep: The Farmer's Llamas
Shaun spies three prank-pulling llamas at the country fair and tricks the Farmer into buying them. Back at Mossy Bottom Farm, mischief ensues. When things start spiraling out of control, Shaun takes action to oust the llamas and save the farm.