Shelby: The Dog Who Saved Christmas
Christmas is coming, and notorious stray pup/escape artist, Shelby, is once again locked up in the dog pound. But when a spoiled rich kid tries to adopt him for all the wrong reasons, Shelby runs away and hides in the suburban basement of 10-year-old aspiring magician Jake Parker. Now with the frazzled local dogcatcher hot on their tail, can Jake, his siblings and their visiting grandpa, who knows a thing or two about messy vacations, pull off the ultimate magic trick and rescue Shelby, making him a part of the family forever?