Snoopy Presents: To Mom (and Dad), With Love
Mother’s Day is almost here, and the gang is excited—except Peppermint Patty. For her, it’s a reminder that she didn’t grow up with a mom. But good pal Marcie helps Peppermint Patty see that families come in all shapes and sizes.