Sound of Freedom
Based on the incredible true story, SOUND OF FREEDOM shines a light on even the darkest of places. After rescuing a young boy from ruthless child traffickers, a federal agent learns the boy's sister is still captive and decides to embark on a dangerous mission to save her. With time running out, he quits his job and journeys deep into the Colombian jungle, putting his life on the line to free her from a fate worse than death.