The Bachelors
After the death of his wife, Bill and his 17-year-old son, Wes, move from a small town to a big city for a fresh start. As they begin to adjust to life in the city and seek ways to heal their wounds, they both find comfort in newfound romances. Although circumstances contribute to Bill and Wes growing apart, they come back together and rediscover their true selves in the process.