The Green Knight
An epic fantasy adventure based on the timeless Arthurian legend, The Green Knight tells the story of Sir Gawain (Dev Patel), King Arthur's reckless and headstrong nephew, who embarks on a daring quest to confront the eponymous Green Knight, a gigantic emerald-skinned stranger and tester of men.