The Happytime Murders
Detective Phil Philips is a down-on-his-luck puppet who used to work for the Los Angeles Police Department. When two puppets from an old TV show wind up dead, Phil suspects something is afoot and rejoins the LAPD as a consultant. Reunited with Connie Edwards, his former human partner, the bickering duo soon find themselves in a race against time to protect other former cast members before the killer strikes again.