The Killers - iTunes Festival: Live in London
Filmed at Roundhouse, London, this concert film will give all fans a spectacular Live experience from start to finish. De klassieke The Killers met onvergetelijke versies van hun hits: 'Mr. 'Brightside', 'Somebody Told Me' en nog veel meer.