The Mark of the Angels: Miserere
Paris. A choir master is found mysteriously murdered in a church, his eardrums blown out. Investigating is homicide Police Commander LIONEL KASDAN, just-retired but desperate to come back to action. Kasdan teams with Interpol Captain FRANK SALEK, a short-tempered younger cop. Together, they try to uncover the secrets of an international organization and crack this unusual case, leading to the captain’s childhood and a dark secret from his past.