The Princess Diaries 2: Royal Engagement
Mia (Anne Hathaway), still coming to terms with her life as a princess, graduates from Princeton. She returns to Genovia, and her best friend, Lilly (Heather Matarazzo), goes with her. When they arrive, Mia's grandmother (Julie Andrews) informs her that Mia cannot become queen unless she is married within 30 days. Nicholas Devereaux (Chris Pine) is one of her top suitors, though he is more interested in the crown than Mia. But when Nicholas realizes he loves Mia, he decides not to pursue her.