The Resurrection of Charles Manson
A couple goes to the desert for a romantic weekend and shoot an audition for a role in an upcoming film. Their holiday quickly turns deadly as they are the target of a Cult who carry on the evil beliefs and murderous practices of the Manson Family. This Cult believes they can resurrect the ultimate object of their obsession – Charles Manson himself – through a shocking ritual of human sacrifice.