Tyler Perry's a Madea Christmas: The Movie
Madea (Tyler Perry) accompanies her niece, Eileen (Anna Maria Horsford), to the small town of Buck Tussel to pay a surprise visit to Eileen's daughter, Lacey (Tika Sumpter), who has refused to come home for Christmas. The real reason Lacey is avoiding her judgmental mother is that she has secretly married Connor (Chad Michael Murray), a white classmate from college. When Eileen and Madea arrive at Lacey's farm, she tells them that Connor is an employee, but her lie soon spins out of control.