The Space Between Us
In this modern love story about two teens from different worlds, Gardner Elliot, the first human born on Mars, is secretly raised in an experimental colony on the red planet after his astronaut mother dies during childbirth. Sixteen years later, Gardner begins an online romance with a girl living in Colorado and hatches a plan to travel across the universe to meet her. Now, on the run, with Earth's gravity threatening his very existence, Gardner must race against time and nature to find his love and win her heart. Once united, the two teens venture to seek out the enigmatic billionaire who funded the original expedition to Mars, in hopes of uncovering information about Gardner’s mother and the mysterious circumstances surrounding how Gardner came into existence.