Another way of living: Atlético de Madrid
With interviews and unpublished images, an in-depth look at how the players of Atlético de Madrid experienced the 2021 season, revealing the secrets and challenges of a club full of passion.
The Champions League will mark the success or failure of this season. Manchester United and Manchester City are the obstacles in the way of the team, while in La Liga, the results are finally starting to go their way.