Battle of Culiacán: Heirs of the Cartel
Een aangrijpende docuserie over de poging tot arrestatie van de beruchte drugsbaron Ovidio Guzmán, zoon van “El Chapo”, en het tragische geweld dat daarop volgde.
Terwijl het Mexicaanse leger probeert de beruchte drugsbaas Ovidio Guzmán te arresteren, valt het Sinaloa-kartel de stad Culiacán aan om zijn vrijlating af te dwingen.
Na de mislukte “Culiacanazo”-arrestatie voeren DEA-agenten hun pogingen op om de Guzmán-familie in verband te brengen met de fentanyl-crisis in de Verenigde Staten.