Before Gingka's friend Madoka can fix his broken bey Pegasus, he uses it to fight Kyoya.
Before Gingka's friend Madoka can fix his broken bey Pegasus, he uses it to fight Kyoya.
Doji presents Benkei with the powerful Beyblade, Dark Bull, so he can defeat Gingka; Gingka and Benkei battle but Gingka's Pegasus prevails.
Hikaru Hasama issues a challenge to battle Gingka with Benkei's help, but Kenta poses as Gingka and fights her instead.