Body In The Suitcase: The Murder of Deborah Chong
Exploring the remarkable circumstances surrounding the disturbing murder of Mee Kuen Chong, also known as Deborah Chong. With access to family, investigators, and forensic experts, the filmmaker unpicks the complex motives and circumstances.
With Jemma Mitchell arrested, police have a circumstantial case against their chief suspect in the case of Deborah Chong's murder; the filmmaker dives deep into the crime and examines how police used CCTV evidence to arrest Jemma Mitchell.