Fena: Pirate Princess
A young orphan named Fena working in a brothel as a servant is rescued by a mysterious stranger who tells her the truth about her family and a secret she must unlock.
An Inherited Journey
Fena is escorted by Otto and Salman, who aided her in her escape, and reaches Goblin Island, a lone island surrounded by mist; Fena meets Frantz's old friend Yukihisa and is tasked with solving the mystery behind the stone her father left behind.
Fena and the crew head towards Libar-Oberstein where the stone was manufactured; Fena, who is frustrated by causing Yukimaru to be injured, pleads for her friends to teach her how to fight.