Hullabalooba
Habhab, de opvliegende kapitein, kan zichzelf niet eens navigeren, en zijn piratenschip Ms. Fortune lijkt voor altijd te blijven varen. Gunnar is goedhartig, maar zijn grootte en domheid, gecombineerd met zijn enthousiasme om een goede zeeman te zijn, leiden vaak per ongeluk tot problemen en gevaar. Vlad heeft al eeuwig gevaren en alles gezien.