Kourtney & Kim Take New York
Start Spreading the News
Scott gets into a fight; Kim is shocked over a high fashion magazine with provocative pictures.
Going to Las Vegas for Kim's 30th birthday; Scott questions if he can maintain his sobriety.
Shengo's visa is expiring and Kim is devastated; Kourtney and Scott struggle to find privacy.
Kim records a music single with record producer The Dream; Scott's purchase of a new fashion accessory bothers Kourtney.