Les Norton
Somewhere back in '85, Les Norton, a country boy from the Australian outback, lands a bouncer gig at a Sydney casino. When he accidentally gets caught up in a murder plot, a notorious mobster (Rebel Wilson) thinks that he's behind the hit.