During the Cannes Film Festival, great figures of cinema recount their memories of one of the most important moments of their lives. In this episode : Emmanuelle Bercot, director of ' La Tête haute', received the Best Actress award for her role in 'My King'.
During the Cannes Film Festival, great figures of cinema recount their memories of one of the most important moments of their lives. This episode: Emir Kusturica, twice winner of the Palme d'Or for 'When Father Was Away on Business' and for 'Underground'.
Today, British director Ken Loach speaks of his experiences at the Cannes Film Festival. He received the Palme d'or in 2006 for his film The Wind That Shakes the Barley.
During the Cannes Film Festival, great figures of cinema recount their memories of one of the most important moments of their lives. Today: Volker Schlöndorff, who won a Palme d'Or in 1979 for 'The Tin Drum'.