Mrs. Eastwood & Company
This series follows the lives of Dina Ruiz Eastwood, the wife of iconic actor-director Clint Eastwood, and teenage daughters Francesca and Morgan. The show provides a look at the surprisingly normal family behind the legendary Hollywood figure. Also featured on the show is Overtone, a six-member, all-male vocal group that Dina discovered in South Africa while on vacation and then relocated to Carmel, Calif., where she acts as the group's mentor, mother and manager. Opinionated Francesca, who was born during one of her father's previous relationships but still calls Dina "mom," is a free spirit who is in a serious relationship with photographer Tyler Shields. Compassionate younger daughter Morgan is experiencing watershed moments of her adolescence, including learning to drive.