Ranger Rob
Deer Trackers of Big Sky Park
When Rob sets out to track deer with a high tech gadget, he relies on the gadget instead of his instincts and ends up on a wild goose chase.
Rob finds penguin eggs and, with Dakota, he looks for its parents; then, they discover a strange natural phenomenon that happens to adult penguins.
Rob counts the number of gazelles in the desert because he is fascinated by these animals; however, this makes Stomper very nervous.