Spider-Man: Far From Home
Peter Parker's relaxing European vacation takes an unexpected turn when Nick Fury shows up in his hotel room to recruit him for a mission. The world is in danger as four massive elemental creatures -- each representing Earth, air, water and fire -- emerge from a hole torn in the universe. Parker soon finds himself donning the Spider-Man suit to help Fury and fellow superhero Mysterio stop the evil entities from wreaking havoc across the continent.