S1, E1: Join us in this episode in which we'll meet Aracno, a young wrestler with a spider's mark who has inherited the mask from his father, a great champion who had a life of success and glory together with Leyenda Americana himself. However, Aracno -also known as Alejandro Arana- wanted to be a great parkour professional. That was until tragic events forced his father to give up his noble career as a wrestler, which made his son the only heir to his legacy. But there is someone willing to fight to seize the spider mask: Adriano Sánchez, a young man who has been trained by Alejandro. Upon discovering that Aracno was going to fight to be the heir, Adriano turned into the brutal and evil Venenoide, thus becoming his sworn enemy. We'll learn more about the age-old rivalry between the Rudos and the Tecnicos, Good versus Evil, two powerful teams competing for a place in the tournament.