Atlantic Graveyard
S1, E2: With Nazi submarines mercilessly stalking the Atlantic, American forces finally gain the upper hand. Traveling in mighty convoys and attacking from above, they deal a death blow to Hitler’s underwater terror. Today, the research team charts dozens of wrecks from this forgotten WW2 battleground and dives deep, determined to uncover a ghostly German U-boat that became an eternal tomb for its crew.