Duo
S1, E5: Bill Richardson has his hands full representing the McCullough’s in the custody case, much to Izzy’s dismay. Lexie finds out upsetting news and turns to Pearl for help. Meanwhile, Elena – feeling as though this whole custody battle is her fault – goes to New York to search for clues about Mia’s past and enlists the help of an old acquaintance.