S1, E6: The case of the murdered painter concludes; Jihun visits a woodland burial ground; Mari finds Juyeong's photo in the desk drawer and gets curious about Juyeong and Jihun's relationship; Mari meets Yejin and asks about Jihun's past as a prosecutor.