Musket Men
S1, E4: Survivalist Hazen Audel ventures high onto the Bolaven Plateau, a rugged and unspoilt corner of the Lower Mekong Basin in Laos, on a mission to seek out traditional musket hunters who make their own gunpowder using ancient techniques.