Panama's Cloud Forest Kitchen
S1, E1: >At Panama’s Hacienda Mamecillo, a remote family farm and restaurant nestled in a cloud forest, Kristen Kish learns the secrets of trek-to-table cuisine. She rappels down a waterfall for fresh watercress, helps process the farm’s chickens, and chops the wood needed to fuel the meat smoker. But the pressure is on when Chef Rolando asks her to lend a hand in the kitchen as they cook a meal for Panama’s top chef, Charlie Collins.