Lucha Libre Edition: The Origin of the Mask Purple Power
S1, E5: The most important day of the tournament, when both teams will finally face each other, has finally arrived. One team is led by Leyenda Americana and the other by the treacherous Terror Púrpura. The tournament is still on thin ice because Picadura Letal gave evidence to Leyenda Americana anonymously, seeking to betray the evil Terror Purpura. Leyenda Americana sees footage that shows that Venenoide and Terror Purpura had the mysterious briefcase, which could contain the dangerous substance of El Simbionte. It is discovered that Terror Purpura's evident desire of accumulating power comes from when he was just a boy, since his father turned out to be a dangerous Hydra agent who secretly guarded the mythical mind stone, one of the infinity stones. When Terror Purpura was a kid, and still went by the name Mario Mejia, he discovered the powerful stone and was influenced by its enormous energy. In time, Terror Purpura became a powerful businessman and was ready to defeat Leyenda Americana and win the tournament at any cost. Under the glare of the spotlight, in the middle of the great arena, the epic clash begins.