Lucha Libre Edition: The Origin of the Mask The Cosmos Glows
S1, E3: Estrella Cosmica is obsessed with defeating Picadura Letal and it seems that her strength is almost superhuman and has allowed her to remain undefeated... until now. We will see her past and her story, with a dream childhood with her brother Carlos, and born to a wealthy family. Her mother, an extremely successful triathlete, was the one who trained Citlali Castillo, known as Estrella Cosmica. Her family took the little girl to a secret experimental retreat in the United States to make her even stronger. Later on, Citlali moved to Japan to learn the fighting techniques of the Joshi Puroresu, in the hands of the best martial arts trainers. Meanwhile, Venenoide carries a mysterious briefcase, which may well contain the dangerous substance that is El Simbionte. In a tragic encounter between Aracno and Estrella Cosmica, the young wrestler is seriously injured, and there, Citlali confesses where her special strength comes from.