The New King
S1, E6: Racing against time and pursued by both space pirate Kybo Ren and droid bounty hunter IG-88, ace pilot Jessica Meade transports Mon Julpa, Sollag Den, Jann Tosh, C-3PO and R2-D2 to planet Tammuz-an so the prince can claim his throne.