The Spider Web
S1, E4: Moody is envious of Pearl’s friendship with Lexie, as Lexie enjoys her newly sexually-active status with Brian. Inspired by Lexie, Pearl explores her budding sexuality and sets her sights on Trip. Mia and Elena find themselves at odds over Mirabelle/May Ling, which ends in an epic showdown and launches a custody battle.